Майже dream team
- Січ
- 27
- Автор Сергій Трухімович
- Опубліковано в БЛОҐОТЕКА, НОВИНИ
Добре, коли умієш робити все, зле, коли все робиш сам. Та й самому, наодинці з усіма завданнями, дедлайнами, графіками, напевно, сумно працювати. Інша справа, коли поряд з тобою колеги та друзі. Разом веселіше, цікавіше, навіть коли знаходишся в різних кінцях міста чи країни.
І хоча ідеальних команд не існує, кожен скаже – наша команда – найкраща. Тож ми не будемо суперечити традиції і скромно скажемо: «Знайомтеся – найкраща команда на світі».
Сергій Трухімович, креативний самурай і Автор. Після закінчення медичного університету вирішив, що креативний простір йому до душі більше, аніж вузенький лікарський кабінет Тепер Сергій – автор практичного посібника «Реклама. Конспекти копірайтера» і викладач у Школі журналістики Українського католицького університету. Сергій має надзвичайний дар надихати… будь-кого на будь-що! Відтак, радимо дослухатись до його шалених ідей, адже із них виростають шалено успішні проекти.
Олександра Давиденко – в нашій команді посідає почесне місце графічного дизайнера і гуру візуалізації. Вчиться на 2 курсі на кафедрі «Медіакомунікацій» в Українському католицькому університеті. «Часом я Леся, що записує інтерв’ю та розробляє проект арт-кластеру. Часом Саша, що малює та творить інсталяції у майстерні. А переважно Олександра, що працює над візуалізацією ідей. Втілювати задуми у щось матеріальне і красиве – справжня насолода для візуала», – вичерпно говорить вона.
Валерія Дубова – наш медіа-менеджер, яким стала зовсім випадково, адже вважала себе природженим журналістом. Знає всі вразливі сторони колег-журналістів, тому її матеріали завжди потрапляють на шпальти у ЗМІ. «Керувати інформацією так, як тобі це необхідно – надихає! Адже саме ти створюєш інфоприводи або й цілі теми для інформаційного простору, тож відчуваєш себе мольфаром», – зізнається вона.
Олександр Дуб чаклує в дещо іншій царині. Він робить так, аби про те, що нам потрібно, дізнався весь Інтернет, а обговорення у Facebook не вщухали цілими днями. «Часто мене запитують ким я працюю. Кажу, що допомагаю бізнесменам і компаніям розвивати їхню справу у соцмережах, в інтернеті загалом. Люди помилково називають мене ІТшником, але я не такий Я – інтернет-маркетолог, який ще до того ж шалено любить футбол (і непогано в нього грає) та просто обожнює гори….», – зізнається він, мрійливо зважуючи, як же об’єднати Facebook і гори.
Тож, тепер ви знаєте, хто за всім цим стоїть. Слідкуйте за нашими оновленнями. Обіцяємо, буде цікаво!
Корисне чтиво від CRESPO:
Категорії
- БЛОҐОТЕКА
- Конструктивная беззаботность
- Копірайтер. Нормальна анатомія
- НОВИНИ
- СТАТТІ
- Ще 1001 оповідка
Останні публікації
- Фільми для рекламників
- Легендарний посібник-мандрівник повернувся до Львова
- Хмельничани взяли участь у тренінгу Трухімовича «Корови не винні»
- Посібник «Реклама. Конспекти копірайтера» вирушив у всеукраїнську мандрівку
- 17 вересня відправляємо посібник у всеукраїнську мандрівку
Останні коментарі
- Влад до Креатив – наше все або битва між двома офісними будівлями
- Володимир до Фільми для рекламників
- Сергій Трухімович до Оповідь сімдесят третя, у котрій виявляється, що параноя подруга не тільки розвідника, а й селянина
- aweqwe до Оповідь сімдесят третя, у котрій виявляється, що параноя подруга не тільки розвідника, а й селянина
- Nata до Коворкінги України – дослідження Трухімовича