Блог

Про чорне дзеркало. Жартома і всерйоз

Корисне
Сергій Трухімович, автор "Werbarium" відеопосібник з реклами для початківців
Ви ж знаєте, що Трухімович колись на лікаря вчився? Тож наступну сцену, скажемо так, навіяло медичним минулим.

Слухайте також аудіоверсію цього діалогу (з 06:17)




– На що скаржитеся?


– Та, от пане доктор, на обидва Clubhouse перестав чути.


– А мене добре чуєте?


– Добре.


– То значить все в порядку. А щодо Clubhouse – то були слухові галюцинації. Масові. Ще якісь скарги?


– Знаєте Instagram поколює у лівому Stories.


– Та по вам видно. Highlights такий невиразний. А Facebook не турбує?


– Інколи. Але все частіше. Така важкість з’являється і так нудить трохи.


– До чи після споживання контенту?


– По різному.


– Генерація контенту регулярна?


– Та де там. Буває постінг такий нема стриму. А буває тижнями закрепи. Репости доводиться приймати.


– Контентом не зловживаєте? Ви може хейтер якийсь чи троль? В холіварах участь приймаєте?


– Та нє. Як всі люди. Хіба на вихідні і на свято трошки. Чи коли наші у футбол грають. А так я щирий ловер і відданий фоловер. Заслужений диванний експерт.


– Відкрийте ваш блог. Ширше. Ет, нічого цікавого. Закривайте назад. Тепер давайте гостроту YouTube перевіримо. Добре бачите?


– У своїй бульбашці добре. А в чужій бульбашці розпливається.


– Імейлінгом регулярно займаєтеся?


– Який вже там імейлінг. Усі протоки заспамлено. У месенджері короткими емодзі обміняємося і все.


– Google Analytics робили?


– Робили, ось результати.


– Так, так, так. Охоплення слабеньке, тому й конверсія трафіку низька: ні лайків, ні шейрів, ні коментів. Ви, прошу пана, близькі до цифрової смерті.


– І що робити?


– Не переживайте. Відкачаємо. Пропишемо якісні креативи, проведемо інтенсивну терапію на Google Ads, інфлюенсери репутацію промиють. Будете як новенький. Навіть без пересадки бренду обійдеться.


Однак в кожному жарті є лише частина жарту. Все інше правда.



У серіалі "Чорне дзеркало", 3 сезон 1-ий епізод "Nosedive" ("Під укіс") є цікава сцена. Жінка приходить за персональною консультацією до спеціаліста з управління цифровою репутацією.


На мою думку ця сцена дуже близька до нашого життя. Адже такого роду персональний консалтинг пересічних (не публічних) особистостей ставатиме актуальним з кожним роком. Так само як соціальний рейтинг відіграватиме все більшу роль.


І не тому, що такого рейтингу раніше не було. Був, просто зараз є більше інструментів щоб впливати на свій власний рейтинг. А також самі показники рейтингу легше моніторити. Digital Age, курва.


Простий приклад: ваша кредитна історія - ваша репутація в банку. І вам відмовлять у послугах, якщо репутація "підмочена".
Тепер уявіть. Ви декілька разів перейшли дорогу на червоне світло і вам прилетіло повідомлення: "У зв'язку з вашою антисоціальною поведінкою ваші податки зросли на Х%".

Тож не дивуйтеся, якщо ви опинитеся в кріслі перед таргетологом, маркетологом, чи яким іншим -ологом, що допомагатиме вам розвивати вашу репутацію в мережі.


Нагадаю саму сцену з серіалу:


Жінка хотіла підняти свою загальну оцінку. Швидко. Фахівець аналізує її показники та дає поради, щодо стратегії досягнення бажаних цілей.


Спеціаліст запропонував їй ривок. Чим все кінчилося, ви, напевно, знаєте.