Блог

Про чорне дзеркало. Жартома і всерйоз

Корисне
Сергій Трухімович, автор "Werbarium" відеопосібник з реклами для початківців
Ви ж знаєте, що Трухімович колись на лікаря вчився? Тож наступну сцену, скажемо так, навіяло медичним минулим.

– На що скаржитеся?


– Та, от пане доктор, на обидва Clubhouse перестав чути.


– А мене добре чуєте?


– Добре.


– То значить все в порядку. А щодо Clubhouse – то були слухові галюцинації. Масові. Ще якісь скарги?


– Знаєте Instagram поколює у лівому Stories.


– Та по вам видно. Highlights такий невиразний. А Facebook не турбує?


– Інколи. Але все частіше. Така важкість з’являється і так нудить трохи.


– До чи після споживання контенту?


– По різному.


– Генерація контенту регулярна?


– Та де там. Буває постінг такий нема стриму. А буває тижнями закрепи. Репости доводиться приймати.


– Контентом не зловживаєте? Ви може хейтер якийсь чи троль? В холіварах участь приймаєте?


– Та нє. Як всі люди. Хіба на вихідні і на свято трошки. Чи коли наші у футбол грають. А так я щирий ловер і відданий фоловер. Заслужений диванний експерт.


– Відкрийте ваш блог. Ширше. Ет, нічого цікавого. Закривайте назад. Тепер давайте гостроту YouTube перевіримо. Добре бачите?


– У своїй бульбашці добре. А в чужій бульбашці розпливається.


– Імейлінгом регулярно займаєтеся?


– Який вже там імейлінг. Усі протоки заспамлено. У месенджері короткими емодзі обміняємося і все.


– Google Analytics робили?


– Робили, ось результати.


– Так, так, так. Охоплення слабеньке, тому й конверсія трафіку низька: ні лайків, ні шейрів, ні коментів. Ви, прошу пана, близькі до цифрової смерті.


– І що робити?


– Не переживайте. Відкачаємо. Пропишемо якісні креативи, проведемо інтенсивну терапію на Google Ads, інфлюенсери репутацію промиють. Будете як новенький. Навіть без пересадки бренду обійдеться.


Однак в кожному жарті є лише частина жарту. Все інше правда.



У серіалі "Чорне дзеркало", 3 сезон 1-ий епізод "Nosedive" ("Під укіс") є цікава сцена. Жінка приходить за персональною консультацією до спеціаліста з управління цифровою репутацією.


На мою думку ця сцена дуже близька до нашого життя. Адже такого роду персональний консалтинг пересічних (не публічних) особистостей ставатиме актуальним з кожним роком. Так само як соціальний рейтинг відіграватиме все більшу роль.


І не тому, що такого рейтингу раніше не було. Був, просто зараз є більше інструментів щоб впливати на свій власний рейтинг. А також самі показники рейтингу легше моніторити. Digital Age, курва.


Простий приклад: ваша кредитна історія - ваша репутація в банку. І вам відмовлять у послугах, якщо репутація "підмочена".
Тепер уявіть. Ви декілька разів перейшли дорогу на червоне світло і вам прилетіло повідомлення: "У зв'язку з вашою антисоціальною поведінкою ваші податки зросли на Х%".

Тож не дивуйтеся, якщо ви опинитеся в кріслі перед таргетологом, маркетологом, чи яким іншим -ологом, що допомагатиме вам розвивати вашу репутацію в мережі.


Нагадаю саму сцену з серіалу:


Жінка хотіла підняти свою загальну оцінку. Швидко. Фахівець аналізує її показники та дає поради, щодо стратегії досягнення бажаних цілей.


Спеціаліст запропонував їй ривок. Чим все кінчилося, ви, напевно, знаєте.

comments powered by HyperComments