Ви ж знаєте, що Трухімович колись на лікаря вчився? Тож наступну сцену, скажемо так, навіяло медичним минулим.
Слухайте також аудіоверсію цього діалогу (з 06:17)
– На що скаржитеся?
– Та, от пане доктор, на обидва Clubhouse перестав чути.
– А мене добре чуєте?
– Добре.
– То значить все в порядку. А щодо Clubhouse – то були слухові галюцинації. Масові. Ще якісь скарги?
– Знаєте Instagram поколює у лівому Stories.
– Та по вам видно. Highlights такий невиразний. А Facebook не турбує?
– Інколи. Але все частіше. Така важкість з’являється і так нудить трохи.
– До чи після споживання контенту?
– По різному.
– Генерація контенту регулярна?
– Та де там. Буває постінг такий нема стриму. А буває тижнями закрепи. Репости доводиться приймати.
– Контентом не зловживаєте? Ви може хейтер якийсь чи троль? В холіварах участь приймаєте?
– Та нє. Як всі люди. Хіба на вихідні і на свято трошки. Чи коли наші у футбол грають. А так я щирий ловер і відданий фоловер. Заслужений диванний експерт.
– Відкрийте ваш блог. Ширше. Ет, нічого цікавого. Закривайте назад. Тепер давайте гостроту YouTube перевіримо. Добре бачите?
– У своїй бульбашці добре. А в чужій бульбашці розпливається.
– Імейлінгом регулярно займаєтеся?
– Який вже там імейлінг. Усі протоки заспамлено. У месенджері короткими емодзі обміняємося і все.
– Google Analytics робили?
– Робили, ось результати.
– Так, так, так. Охоплення слабеньке, тому й конверсія трафіку низька: ні лайків, ні шейрів, ні коментів. Ви, прошу пана, близькі до цифрової смерті.
– І що робити?
– Не переживайте. Відкачаємо. Пропишемо якісні креативи, проведемо інтенсивну терапію на Google Ads, інфлюенсери репутацію промиють. Будете як новенький. Навіть без пересадки бренду обійдеться.
Однак в кожному жарті є лише частина жарту. Все інше правда.
У серіалі "Чорне дзеркало", 3 сезон 1-ий епізод "Nosedive" ("Під укіс") є цікава сцена. Жінка приходить за персональною консультацією до спеціаліста з управління цифровою репутацією.
На мою думку ця сцена дуже близька до нашого життя. Адже такого роду персональний консалтинг пересічних (не публічних) особистостей ставатиме актуальним з кожним роком. Так само як соціальний рейтинг відіграватиме все більшу роль.
І не тому, що такого рейтингу раніше не було. Був, просто зараз є більше інструментів щоб впливати на свій власний рейтинг. А також самі показники рейтингу легше моніторити. Digital Age, курва.
Простий приклад: ваша кредитна історія - ваша репутація в банку. І вам відмовлять у послугах, якщо репутація "підмочена".
Тепер уявіть. Ви декілька разів перейшли дорогу на червоне світло і вам прилетіло повідомлення: "У зв'язку з вашою антисоціальною поведінкою ваші податки зросли на Х%".
Тож не дивуйтеся, якщо ви опинитеся в кріслі перед таргетологом, маркетологом, чи яким іншим -ологом, що допомагатиме вам розвивати вашу репутацію в мережі.
Нагадаю саму сцену з серіалу:
Жінка хотіла підняти свою загальну оцінку. Швидко. Фахівець аналізує її показники та дає поради, щодо стратегії досягнення бажаних цілей.
Спеціаліст запропонував їй ривок. Чим все кінчилося, ви, напевно, знаєте.