У 2024-му вийшло 36 епізодів: 18 гостьових і 18 авторських. А всього за два сезони записано 71 епізод.
⭐️Топ 8 гостьових епізодів:
1️⃣ 44. Як з грошей робити гроші. Прості поради для простих людей з Олександрою Грудзевич;
2️⃣ 40. Нас врятує паперова книга з Данилом Судиним.
3️⃣ 64. Рекламний креатив для прориву в бізнесі з Анею Гончаровою та Сашею Хмировим (креативна агенція “Drama Queen”);
4️⃣ 66. Східна Європа VS Україна. Де креативнику працюється краще з Інною Чут;
5️⃣ 60. ІПСО: механіка впливу і як протистояти з Влодком Лучишиним;
6️⃣ 68. Чотири історії про гендерні стереотипи з Яриною Капітан;
7️⃣ 58. Репутацію на хліб намажеш з Наталею Улинець;
8️⃣ 38. Беремо зі світу — приносимо в освіту з Надією Дубченко.
2️⃣ 40. Нас врятує паперова книга з Данилом Судиним.
3️⃣ 64. Рекламний креатив для прориву в бізнесі з Анею Гончаровою та Сашею Хмировим (креативна агенція “Drama Queen”);
4️⃣ 66. Східна Європа VS Україна. Де креативнику працюється краще з Інною Чут;
5️⃣ 60. ІПСО: механіка впливу і як протистояти з Влодком Лучишиним;
6️⃣ 68. Чотири історії про гендерні стереотипи з Яриною Капітан;
7️⃣ 58. Репутацію на хліб намажеш з Наталею Улинець;
8️⃣ 38. Беремо зі світу — приносимо в освіту з Надією Дубченко.
⭐️Топ 8 авторських епізодів:
1️⃣ 67. Чорна п’ятниця: повна історія появи і поради для шопінгу;
2️⃣ 65. Міф про Юсуфа Дікеча: поява і спростування (коли жінки зникають в тіні чоловіків;
3️⃣ 59. Тринадцять фактів про мозок;
4️⃣ 63. Кріатіфф під кайфом (вплив психоактивних речовин на креативність;
5️⃣ 47. Продати ручку: покроковий алгоритм;
6️⃣ 69. Джордж Орвел та лемінги в рекламі від Apple (трохи про рекламні злети і зашквари);
7️⃣ 43. Ефект Пігмаліона — про самоздійснюване пророцтво;
8️⃣ 57. Звідки береться любов до брендів.
2️⃣ 65. Міф про Юсуфа Дікеча: поява і спростування (коли жінки зникають в тіні чоловіків;
3️⃣ 59. Тринадцять фактів про мозок;
4️⃣ 63. Кріатіфф під кайфом (вплив психоактивних речовин на креативність;
5️⃣ 47. Продати ручку: покроковий алгоритм;
6️⃣ 69. Джордж Орвел та лемінги в рекламі від Apple (трохи про рекламні злети і зашквари);
7️⃣ 43. Ефект Пігмаліона — про самоздійснюване пророцтво;
8️⃣ 57. Звідки береться любов до брендів.
Подяки:
🎙️ Ірині Гурській за постпродакшен звуку.
🎙️ Студії подкастів “Львівського радіо” за розміщення подкасту.
🎙️ America House Lviv за студію для запису.
🎙️ Івану Костику за технічну підтримку.
🎙️ Студії подкастів “Львівського радіо” за розміщення подкасту.
🎙️ America House Lviv за студію для запису.
🎙️ Івану Костику за технічну підтримку.