Блог

Тренінг для команди Університету Короля Данила.

Новини
Онлайн-тренінг з реклами Сергія Трухімовича в Університеті Короля Данила
Поділимося з вами одним інсайтом Сергія Трухімовича.
Якщо ми працюємо в університеті, то студент, який вже навчається є також нашою цільовою аудиторією. Він клієнт, котрий саме в цю мить отримує оплачену ним послугу - освіту.

Незалежно від того державний університет чи платний. У будь-якому випадку йдеться про надання послуги та її оплату (чи то державою, чи то безпосередньо людиною).

Поміркуйте над цим. Такий погляд, таке ставлення до освітнього процесу може змінити ваш стиль викладання, ваш спосіб взаємодії зі студентами. Щонайменше вони відчуватимуть себе на рівних, зі збереження субординації та вашого авторитету як викладача, звісно. І від цього виграєте і ви, і ваш університет. Адже вдала рекламна кампанія університету - це не тільки красива реклама, але також і щоденна праця викладачів.