Блог

Попит аудиторії vs етика в рекламі і комунікаціях

Новини
Ковбаса "ЗСУ", горілка "Джавелін" і "Буча Комбуча". Все це — “байрактарщина”, яка спонукає нас знову піднімати питання етики і відповідальності в рекламі.

Чому “байрактарщина” взагалі існує? Бо є попит, бо людям “заходить”. Про це говорять дослідження, вуличні інтерв'ю і самі ж маркетологи. Як поєднати смаки аудиторії з етичним підходом і соціальною відповідальністю? І чи взагалі таке можливо?
27-го липня в America House Lviv агенція Bloom Büro зібрала соціологів, маркетологів, копірайтерів, дизайнерів, стратегів та підприємців, аби подискутувати про:

  • Баланс між попитом аудиторії та відповідальністю за медійний вплив на суспільство.
  • Підходи у створенні актуальної комунікації без крінжі.
  • Зміни в соціальних настроях та трендах — куди дме вітер і як з цим жити далі.
  • І щоденне-буденне: про роботу, кейси, роздуми і мрії.

Своїм досвідом, інсайтами та знаннями ділилися спікери з ключових сфер комунікації:

  • Ельза Сагура – CEO & Brand Strategist креативної агенції Bloom Büro.
  • Сергій, креативний самурай, Трухімович – стратег і копірайтер, гостьовий викладач УКУ.
  • Назар Кумановський – артдиректор у Vataga Agency.
  • Ольга Лех – спеціалістка зі стратегічних комунікацій та репутаційного менеджменту.
Це не була супер-мега грандіозна і важлива подія, яка зібрала сотні учасників і про яку написати десятки медіа.

Це була тепла і камерна зустріч в комфортній локації. Ми ділилися своїми думками і бачили відгук в інших. Розуміли, що маємо багато спільного, що не один я такий зі своїми ідеями.

Це схожу на пігулку розвіртуалення для детоксу від дистанційної роботи на аутсорсі: вилізти з онлайну, поспілкуватися з колегами на живо і почілити, слухаючи презентації чи з келихом вина.

Вітаємо Bloom Büro, з дебютом (перша відкрита подія у професійній сфері), дякуємо, що створюєте такі можливості.