Каннські леви за українську рекламу

Інфографіка. Кількість перемог українських рекламників на фестивалі креативності в Каннах
Усі українські нагороди станом на 2024-ий рік
У цій статті обійдемося без "води" про престижність, креативність і таке інше, а одразу представимо вам повний список українських досягнень на Cannes Lions International Festival of Creativity.

Україна почала брати участь у "Канських Левах" з 2007-го року і одразу потрапила у шортліст (робота агенства MEX).

У 2019-му Україна потрапила до рейтингу Global Creativity Report 2019, бо увійшла в список топ-25 країн, які нагороджувалися найчастіше.

Ця стаття оновлюється щоразу, щойно з'являються нові перемоги. Для швидкої навігації використовуйте прямі посилання на роки отримання нагород.

1989 р.

Скажемо відверто — цей кейс притягнуто за вуха, бо нагороду отримав Совєцький Союз. Згадуємо про нього тільки тому, що на відео українська "Таврія".

Ця реклама стала дебютом СРСР у Каннах і одразу "Бронзовий лев" у номінації "Торгова реклама".

2017 р.

Ukrainian Jewish Encounter та українська влада у категорії Lions Entertainment завоювали бронзу за меморіальну компанію Українського кризового медіацентру на честь 75-ої річниці трагедії у Бабиному Яру.

2018 р.

Banda Agency та Republique в категорії «Design lions» забрали бронзу за айдентику для Євробачення 2017 (повну презентацію кейсу дивіться за посиланням).
Banda Agency та Republique в категорії «Design lions» забрали бронзу за айдентику для Євробачення 2017 (повну презентацію кейсу дивіться за посиланням).
Рекомендуємо

У продовження теми айдентики для Євробачення читайте статтю "Дизайн-код Євробачення: як передати культуру власної держави через символи".

На огляді 5 найкращих найкращих брендинг-рішень Євробачень 2004-2024.

2019 р.

Агенція ISD Group з проєктом AI Versus виборола бронзову нагороду у категорії Creative Data/Data Storytelling.

2021 р.

Saatchi & Saatchi Ukraine разом з Dronarium створили для Kyiv Pride роботу Motherland Pride. Їхньою нагородою стало срібло у категорії "Outdoor" (повну презентацію кейсу дивіться за посиланням).

У 2022-му цей же проєкт отримав і бронзу

2022 р.

Bickerstaff.734 - креативна агенція з Києва була відзначена бронзою в категорії "Design/Creation of a New Brand Identity" за брендинг острова Хортиця.
Banda Agency здобула срібло в категорії "Дизайн" за брендинг Чорнобильської зони (повну презентацію кейсу дивіться за посиланням).
Портал державних послуг “Дія” та Fedoriv agency отримали бронзу в категорії “Креативна трансформація бізнесу” (повну презентацію кейсу дивіться за посиланням).

2023 р.

Saatchi & Saatchi Ukraine та Міністерство закордонних справ отримали срібло та бронзу за проєкт "Щедрик" або "Carol of Charity". Докладно про кейс за покликанням.
Бронза за проєкт Wikitruth від медіаструктури «Український Свідок» у категорії Sustainable Development Goals: peace, justice & strong institutions.

Проєкт реалізовано завдяки спільним зусиллям з Publicis Groupe Belgium та Publicis Groupe Ukraine.

Читайте також статтю на детектор медіа про результати цього проєкту.

2024 р.

Проєкт "Мед мінних полів". Агенція Saatchi & Saatchi Ukraine у партнерстві з агрокомпанією Kernel та за підтримки Міністерства закордонних справ України, Спілки пасічників України та Dronarium Ukraine отримала бронзового лева у категорії Outdoor: Promotional Items & Printed Media .

Далі буде

Інші матеріали