Чому фастфуд виступає за якісну освіту

І знову трохи про соціальну відповідальність як метод управління власною репутацією. Навіщо бізнесу це потрібно і як це працює? Дивимось свіжий приклад!

Ми уже розповідали, що соціальна відповідальність – один із українських трендів на 2016 рік. Світ уже кілька років робить підтримку соціальних проектів з боку бізнесу пріоритетною. От, наприклад, мережа швидкого харчування KFC відреагувала на соціальний виклик у Румунії. Давай розберемось, чому і що саме зробили менеджери мережі.

KFC просуває освіту в Румунії за допомогою безкоштовного Wi-Fi. У 2015 році Румунія зіткнулася з кризою в освіті. Тільки 40% випускників шкіл здали іспит на визначення академічних здібностей для подальшого вступу до ВНЗ. Щоб допомогти у вирішенні проблеми KFC і MRM/McCann запустили кампанію, пропонуючи студентам безкоштовний Wi-Fi в обмін на правильні відповіді тесту. У разі правильних відповідей, студенти отримують годину безкоштовного інтернету. Якщо відповіді з помилками, KFC пропонує правильні варіанти. На думку бренду, кампанія надає студентам альтернативу для підготовки до іспиту, не обмежуючи їх підручниками.

Тобто, компанія відреагувала на актуальний соціальний виклик, хоч він і не стосувався безпосередньо сфери громадського харчування. Що важливо? Аби отримати безкоштовний Wi-Fi варто не лише відповісти на запитання, а, в першу чергу, бути клієнтом мережі. А новий інтерактив тільки приверне більше уваги до бренду. До того ж, сама ігрова форма є дуже популярною (хто з нас не любить тестів?), а соціальна вага, яку має проект загалом, укріпить авторитет бренду та його репутацію.
Інші матеріали