Допомогти народженню української освітньої книги? Легко! Чому ми обрали краудпаблішинг?

Вирішивши видавати оновлений посібник “Реклама. Конспекти копірайтера”, ми надумали використати сучасний метод, а саме краудпаблішинг. Ідея того, щоб до створення книги долучались не тільки її автори та видавці, а ще й потенційні споживачі проста і геніальна.

У краудпаблішингу є безліч формальних переваг: автори й видавці таким чином стають конкурентними, орієнтуються на інтереси споживачів; молоді автори можуть отримати цікавий старт та інше. Та для нас найбільш захоплюючим у цьому процесі є створення зв’язку між читачами і письменниками. Тим більше це важливо для нашого освітнього проекту, темою якого є реклама. Це ніби експеримент, що дає нам змогу зрозуміти, як можемо комунікувати з вами, дорогі читачі. Ми стаємо партнерами, друзями, ніби особисто знайомимось з кожним.

Звичайна людина купує книгу, а значить вона – покупець. В цьому ж проекті, кожен фундатор – це партнер, це інвестор нової української книги! У видавництві дуже важливо бути точним: не варто видавати купи книг, що так і не потраплять до рук своїх читачів через надмірну кількість; замало примірників варіант теж поганенький. Саме тому краудпаблішинг дозволяє передбачити і чітко визначити наклад і надрукувати стільки, скільки потрібно людям. Це, у свою чергу, значно економить ресурси. Погодьтесь, це теж важливо.

Краудпаблішинг підкреслює суспільну значимість проекту, робить його соціальним явищем. Власне, освітня українська книга впливає на наше суспільство, саме тому ми вирішили реалізувати проект у соціальній площині, адже для нас розвиток української освіти є дуже важливим, а ваша участь у цьому процесі – безцінною!

Ми сподіваємось, що знайдемо читачів-партнерів з якими разом створимо вітчизняний посібник із вивчення реклами, що буде потрібний і корисний українській аудиторії.
Фондуйте практичний посібник “Реклама. Конспекти копірайтера” через Спільнокошт і хай живе українська книга!
Інші матеріали