Перевага посібника в тому, що він надає комплексні знання про рекламу. Навіщо переривати десятки монографій про окремі принципи чи основи реклами, тренди чи ще щось, якщо є практичний посібник «Реклама. Конспекти копірайтера», де без води і комплексно про все розповідається?
Пам’ятай, дорогий читаче, що найкращий спосіб інвестиції – у себе (свої знання). І чим більш прикладними вони будуть, тим більше кориті принесуть в професійній роботі. «Реклама. Конспекти копірайтера» містить не лише теоретичних комплексний базис, а ще й концептуальні кейси, практичні інструменти та методологічні рішення.
Навіть підхід до реклами у посібнику – практичний. Пропонуємо переконатись! Де ще в освітній книзі знайдеш таке визначення реклами? Адже, переважна частина дефініцій у підручниках – це кілька основних визначень, що зустрічається у словниках. Такі визначення нічого не дають для практичної роботи.