Історії, що проходять

крізь серце

У чому особливість практичного посібника «Реклама. Конспекти копірайтера»? здавалось би, посібник і посібник. Чим він має відрізнятись від будь-якої іншої освітньої літератури? Та все не так просто! Сергій Трухімович, креативний самурай, оздобив книгу, як філігранний ювелір, перлинками, про одну із яких дуже хочеться розказати.
Здавна людство звикло переказувати історії. Історії вчать нас життя, містять корисну інформацію. Недарма філософи так полюбляють вплітати свої роздуми в притчі. На щастя, про сильну любов людей до історій знає й Автор практичного посібника Сергій Трухімович. Тому, поряд із прикладними порадами «Реклама. Конспекти копірайтера» містить ще й перлинки-історії. У посібнику ти знайдеш аж 20 цікавих історій та притч.

Storytelling – один із елементів книги, який не знайти в інших посібниках. Навіщо розповідати історії в освітній літературі, – спитаєш ти, читаче?
Все просто! Емоційні розповіді, історії та притчі дуже добре запам’ятовується, ними легко ілюструвати знання й переповідати іншим! Це цікаво!

Storytelling – добре впливає на наш мозок та пам’ять. Це корисно!
Чи чув ти, читаче,
притчу про золоту нитку?
Одного разу Акбар, індійський цар, отримав в подарунок 3 абсолютно однакові золоті фігурки. Той, хто подарував ці фігурки, сказав, що у кожної з них своє значення і своя цінність. Чим же розрізнялися вони одна від одної? Це питання мали вирішити радники царя.

Хоч скільки шукали вони відмінностей, але так і не виявили їх. Один з мудреців, Бірбал, усе ж продовжував свої пошуки. Нарешті, в кожній фігурці він виявив по маленькому отвору в вусі. У них мудрець і просунув золоту нитку. Тоді і стало очевидним, що в однієї фігурки нитка вийшла з другого вуха, в іншої з рота, а у третій фігурки нитка вийшла через пупок.
Настав час розтлумачити цінність і значення фігурок. Бірбал так пояснював їх царю:

  • перша фігурка символ людини, у якої в одне вухо влітає, а з іншого вилітає.
  • друга фігурка нагадує нам людину, яка ледь вислухавши сказане, поспішає розповісти про почуте іншим.
  • третя символізує людину, яка, почувши від інших щось, намагається пропустити це через власне серце. Ця фігурка найцінніша.

Більше цікавих історій та притч, а також дуже-дуже багато корисних знань шукай у практичному посібнику «Реклама. Конспекти копірайтера». Фондуй книгу на Спільнокошт.
Інші матеріали