Ключ до серця – ключ до успіху

Тренд, який уже всі помітили та осягнули, який допомагає компаніям контролювати власну репутацію, будувати на ньому свою комунікацію із клієнтами та ЗМІ – соціальні проекти. Виробники влаштовують цілі рекламні кампанії із соціальним підтекстом, реагують на поточні виклики та усіляко змінюють світ на краще. Під пильним оком камер, звісно ж.

Компанія Apple, акула у сфері маркетингу, у своїй презентації, що відбулась 21 березня, яскраво підкреслила цей тренд. Пряму трансляцію презентації нових продуктів гіганта дивились мільйони людей по всьому світу, адже випуск нових продуктів цього виробника фанати бренду чекають, наче свята. Варто віддати належне маркетологам компанії, адже феномен епломанів вартий цілої наукової розвідки.

Навколишнє середовище та здоров’я.
То, з чого почали презентацію нових продуктів Apple? Вірно: з розмови про навколишнє середовище! З першого погляду це здається нісенітницею, адже весь світ чекає на нові гаджети, а замість цього отримує цілу презентацію – чим саме, як багато і як продуктивно компанія захищає природу.

Звісно, у цьому немає ані помилки сценаристів презентації, ані халатності менеджменту. Світовий тренд соціальних проектів не пройшов повз компанію. Саме тому на презентації детально розповіли, чим саме ви (так, кожен із вас!) допомагаєте нашій планеті, якщо обираєте продукцію цього виробника. Скільки центів із кожного вашого долара йде на те, аби наше життя стало кращим і, на сам кінець, наскільки важливо для кожного працівника компанії бути «еко».

Екотренд захопив людство кілька років тому і досі залишається вкрай актуальним. Варто хоч би проаналізувати позиціонування товарів «еко-порошок», «еко-взуття», навіть пиво і те «еко».

Здавалося б, що презентація про захист природи закінчилась і можна перейти до девайсів, але ні. Apple пішли на крок далі. Презентували свій соціальний проект з медицини. Йдеться тут про фінансування медичних досліджень, а також про розробку додатків, які дозволять слідкувати за здоров’ям, контролюватимуть прийом ліків або поточний стан тощо. І це теж реакція на соціальний виклик. І це теж лише закріпить авторитет компанії та її репутацію.

І вже після цих блоків почалась презентація безпосередньо продуктів. Тому усім рекламістам та власника бізнесу варто ще раз задуматись над акцентом, який зробили в Apple, адже у компанії «тримають ніс за вітром».
Інші матеріали