Майже dream team
Добре, коли умієш робити все, зле, коли все робиш сам. Та й самому, наодинці з усіма завданнями, дедлайнами, графіками, напевно, сумно працювати.

Інша справа, коли поряд з тобою колеги та друзі. Разом веселіше, цікавіше, навіть коли знаходишся в різних кінцях міста чи країни.

І хоча ідеальних команд не існує, кожен скаже – наша команда – найкраща. Тож ми не будемо суперечити традиції і скромно скажемо: «Знайомтеся – найкраща команда на світі».
Сергій
Трухімович
Креативний самурай і Автор
Олександра Давиденко
Графічний дизайнер
Валерія
Дубова
Медіа-менеджер
Олександр
Дуб
Інтернет-маркетолог

Сергій Трухімович

Після закінчення медичного університету вирішив, що креативний простір йому до душі більше, аніж вузенький лікарський кабінет.


Тепер Сергій – автор практичного посібника «Реклама. Конспекти копірайтера» і викладач у Школі журналістики Українського католицького університету.


Сергій має надзвичайний дар надихати… будь-кого на будь-що! Відтак, радимо дослухатись до його шалених ідей, адже із них виростають шалено успішні проекти.

Олександра Давиденко

Вчиться на 2 курсі на кафедрі «Медіакомунікацій» в Українському католицькому університеті.


«Часом я Леся, що записує інтерв’ю та розробляє проект арт-кластеру. Часом Саша, що малює та творить інсталяції у майстерні.


А переважно Олександра, що працює над візуалізацією ідей. Втілювати задуми у щось матеріальне і красиве – справжня насолода для візуала», – вичерпно говорить вона.

Валерія Дубова

Медіа-менеджером стала зовсім випадково, адже вважала себе природженим журналістом. Знає всі вразливі сторони колег-журналістів, тому її матеріали завжди потрапляють на шпальти у ЗМІ.


«Керувати інформацією так, як тобі це необхідно – надихає! Адже саме ти створюєш інфоприводи або й цілі теми для інформаційного простору, тож відчуваєш себе мольфаром», – зізнається вона.

Олександр Дуб

Робить так, аби про те, що нам потрібно, дізнався весь Інтернет, а обговорення у Facebook не вщухали цілими днями.

«Часто мене запитують ким я працюю. Кажу, що допомагаю бізнесменам і компаніям розвивати їхню справу у соцмережах, в інтернеті загалом. Люди помилково називають мене ІТшником, але я не такий   Я – інтернет-маркетолог, який ще до того ж шалено любить футбол (і непогано в нього грає) та просто обожнює гори….», – зізнається він, мрійливо зважуючи, як же об’єднати Facebook і гори.
Тож, тепер ви знаєте, хто за всім цим стоїть. Слідкуйте за нашими оновленнями. Обіцяємо, буде цікаво!
Інші матеріали