Механіка креативності або як змусити себе забути про творчу кризу

Сергій Трухімович стверджує: творчий процес має етапи. І це зовсім не очікування Музи, а цілком механічна підготовка для створення нової ідеї (креативу). На своєму багатому досвіді Трухімович розробив наступну механіку, яка стане у нагоді кожному.

До слова, ще більше прикладної інформації ти знайдеш у практичному посібнику «Реклама. Конспекти копірайтера», який зараз шукає підтримку через Спільнокошт. Фондуй видання на 155 гривень, аби отримати власний примірник. Хочеш допомогти іншим отримати знання? Обирай у подарунок кілька примірників книги аби презентувати їх у будь-яку обрану тобою бібліотеку України!

А поки зосередимося на етапах творчого процесу:

  1. Підготовка. Визначаємо тему, ставимо мету і завдання.
  2. Збір та обробка інформації. Отримуємо цілісне бачення ситуації, проблеми, задачі.
  3. Підготовка до творчого процесу. Це ті самі пошуки Музи через надихаючу музику, комфортне місце роботи абощо.
  4. Пошук рішення. Шукаємо нове із застосуванням креативних методик, згідно тих чи інших концепцій, чи без застосування креативних методик. На цьому етапі ми прагнемо здійснити керований вихід за межі, встановлені стереотипами, ініціювати так звану провокацію чи інтервенцію.
  5. Інкубація. Так було завжди. Люди шукали рішення, ламали голови та олівці у пошуку нової ідеї, втомлювалися, відкладали свою роботу і йшли робити інші справи. А тим часом «казанок» варить, варить, варить, закипає… І раптом…
  6. Просвітлення. Еврика! Прийшла нова ідея. Буває у несподіваний момент, у несподіваному місці, коли ми цього не чекаємо.
  7. Шліфування. Маючи нову ідею, варто доопрацювати її деталі, для того, щоб, принаймні, ще хтось крім вас зміг відчути та зрозуміти важливість зробленого вами відкриття.
  8. Перевірка. Звісно, дивимося, чи відповідає розроблена ідея, кінцевий продукт поставленій меті. І чи реально втілити ту ідею у життя.
  9. Реалізація. Практичне застосування нової ідеї.
Інші матеріали