Найкраща графічна реклама

Нерідко перед візуальною рекламою стоїть дуже важке завдання – лаконічно висловити усю суть, усю ідею. Адже людина, проходячи повз плакат чи білборд, не зупинятиметься, не стоятиме, читаючи довге послання. Автори цих реклам створили справжні шедеври.
1
Бразильська агенція Terremoto Propaganda створила серію плакатів «Зупини насильство, не сідай за кермо після випивки».
2
Підкреслити відсутність цукру в Chupa Chups взялося іспанське агентство DDB. Ось як вони це обіграли.
3
Традиційно, плакати із соціальною рекламою про збереження навколишнього середовища є одними із найбільш якісних. Такі важливі месиджі для людства і такі складні для усвідомлення теми і повідомлення рекламісти показують зазвичай дуже просто і влучно. Як, наприклад, на цьому плакаті. Захисникам навколишнього середовища потрібно було пояснити, що планета потерпає і певним видам тварин це загрожує цілковитим вимиранням. Ідею втілила у своїй серії турецька агенція DDB&CO.
4
Дуже дотепна та цікава реклама… телескопів! Вона створена рекламною школою Texas Creative, при Техаському університеті.
4
Як показати перевагу автомобіля, що має систему допомоги при паркуванні? І не довгими описаннями переваг системи? Ще й на плакаті? Легко! Влучний візуальний образ придумали у німецькому DDB Tribal Berlin.
5
Без рекламного протистояння не минається і тут. Затяті конкуренти Pepsi так вирішили привітати своїх клієнтів із Хеловіном. Напис: «Бажаємо страшного Хеловіну!» Автори святкового тролінгу: бельгійські рекламісти з Buzz in a Box.
Ну що, дорогий читаче, ти уже закохався у рекламу?

Аби розуміти основні її принципи та сучасні тренди, читай практичний посібник «Реклама. Конспекти копірайтера» від викладача УКУ Сергія Трухімовича. Фондуй видання книги на 155 гривень та отримуй власний примірник! Це настільна книга рекламіста, яка точно не залишить байдужим!
comments powered by HyperComments
Інші матеріали