Основи: 5 міфів про рекламу

Що варто знати початківцям про рекламу? Звісно ж, необхідно розуміти її основи, базу, ґрунт, із якого все проростає, аби мати соковиті плоди. І треба остерігатись небезпечних міфів, якими вона, реклама, оповита.
1
Реклама – обов’язково обман, маніпуляція, неправда
Це не зовсім вірне твердження, адже насправді реклама це управління цільовою аудиторією (помітили, управління, а не маніпулювання). А уже способи цього управління – це відкритий і маніпулятивний.

Тож не варто ототожнювати усю рекламу із брехнею чи маніпуляцією. Хоча й приклади маніпулятивної реклами трапляються.

Більше про те, що ж таке реклама, як вона діє та як її створювати – у практичному посібнику Сергія Трухімовича «Реклама. Конспекти копірайтера».
2
Реклама – гроші на вітер
Часто недооцінюють чи навіть неправильно оцінюють рекламу підприємці. Тобто, саме ті люди, чиї товари і послуги просуваються на ринку завдяки рекламі. Є чимало таких, хто вважає рекламу пустим витрачанням грошей. Та чи праві вони?

Варто розуміти, що реклама – це інвестиція у свою справу. Так, саме інвестиція! Тому успішні компанії мають постійний рекламний бюджет і цілий штат креативних працівників, розширюють свій вплив через соціальні проекти та їхню медіапідтримку.

Креативний самурай присвятив цьому цілий розділ свого практичного посібника. Фондуй книгу на 155 гривень і отримаєш примірник!
3
Творення реклами – спонтанний процес і цьому не можна навчитись
Саме так може подумати хтось, хто ніколи не стикався із рекламною «кухнею». Насправді ж, творення реклами – це багатокроковий процес. І він структурований, є певні обов’язкові етапи. Наприклад, кожен рекламіст знає, що таке бриф, і що без цього (здавалося би, доволі нецікавого етапу) жодна реклама не стане успішною.

Усе, що треба знати про бриф, міститься у практичному посібнику «Реклама. Конспекти копірайтера».
4
Керувати творчим процесом неможливо
От цей міф дуже заважає багатьом людям! Саме від нього ми піддаємось творчій кризі, депресії… Керувати творчим процесом можна і навіть треба.

Є низка методик, як вигадати свіжу ідею, як почати мислити настандартно і багато чого іншого.

Про все це розповідає Сергій Трухімович під час своєї «Креативної медитації».
5
В Україні не пишуть гідних книг про рекламу.
А дзуськи! Пишуть, ще й які! Вже незабаром у видавничому домі «Києво-Могилянська академія» вийде друком друге, оновлене і доповнене видання практичного посібника «Реклама. Конспекти копірайтера» Сергія Трухімовича.

Основні принципи реклами, реальні кейси, практичні поради, цікаві та зрозумілі візуалізації і, на десерт, смачні історії! Українська книга шукає друзів на Спільнокошт! Залишилось 2 дні, аби підтримати проект! Долучайся!
comments powered by HyperComments
Інші матеріали