Відповідь цілком однозначна – ніхто! Відтак, нехтувати медійними можливостями не варто нікому і ніколи. У цьому точно переконались учасники майстер-класу від Сергія Трухімовича в рамках Truhimovych Project. Майстер-клас присвячений медіасупроводу роботи громадських організацій, хоча у підсумку, вилився в значно більш широку тему, – говорять організатори.
Здебільшого громадський сектор мало користується медійними можливостями, адже не знає про їх величезний вплив на проекти та відповідні механізми роботи. Саме тому, за словами учасників майстер-класу, для більшості це був справжній прорив, якщо не культурний шок. І що однозначно об’єднало всіх учасників зустрічі, так це те, що вони, а особливо неофіти у світі креативу та громадської активності, вкрай зацікавилися постаттю Сергія Трухімовича, та його діяльністю.
Саме зараз на Спільнокошт триває проект з видання української освітньої книги, а саме практичного посібника
«Реклама. Конспекти копірайтера» від Сергія Трухімовича. Отож, «ФРІ+», як молодіжний осередок, що покликаний розвивати не лише громаду, у якій існує, а й членів своєї фундації, долучився до проекту видання книги. Неформальна освіта, що має фундаментально вищий рівень якості, є однією з базових цінностей ФРІ, – говорять а організації. Більше того, підтримка вітчизняної, україномовної освітньої книги – це один із важливих напрямків розвитку нашої освіти загалом.