Секрет №2. Мавпа бачить, мавпа робить.
Є один із принципів заразливості, про який розповідає своїм студентам Йона Бергер, відомий дослідник реклами. Суть можна коротко передати відомим висловом: мавпа бачить, мавпа робить.
Саме такий принцип діє й у соціумі. Люди мають побачити приклад, аби захотіти наслідувати його. Люди мають бачити наочні докази того, що це популярно, що так багато їхніх товаришів, колег, сусідів уже зробили це.
Як користуються цим принципом маркетологи McDonald`s? Звісно ж – долоньки! Правда ж, звертаєш увагу на сотні долоньок, якими обліплені стіни закладів під час акції. «Ого! – думаєш ти. – Як багато людей зробили добру справу». І коли тобі тут-таки пропонують придбати долоньку для благодійності, чи є в тебе привід відмовити?..
Ми звикли, що благодійність має проходити тихо і непомітно. Люди приховують свої імена, жертвуючи великі суми, мовчки перераховують пожертви і зазвичай не пишуть про це у себе на Facebook. Однак, докази того, що ти і багато інших долучились до якоїсь справи, роблять її ще привабливішою для інших.