Розділити свій успіх із кожним

Мережа ресторанів McDonald`s вже багато років працює із соціальними проектами. Але що робить їх успішними, чому люди радо жертвують, аби сукупно придбати медичні прилади, якесь необхідне обладнання? У той же час, багато інших благодійних ініціатив від компаній або ж груп людей провалюються.

McDonald`s має кілька важливих чинників, аби їхні проекти завершувались успішно. Крім об’єктивних причин (величезний бюджет, розгалужена мережа закладів, мільйони клієнтів по всьому світу щоденно і так далі), важко не помітити, що маркетологи корпорації використовують певні рекламні хитрощі. Їх може собі дозволити будь-яка компанія. Навіть та, яка не володіє величезною мережею закладів.
1
Секрет №1. Соціальна реклама працює на репутацію.

Рекламісти давно зрозуміли, що соціальна відповідальність бізнесу – невід’ємна частина роботи. Будь-яка компанія, виробник чи бренд мають комунікувати із суспільством і пропонувати певні рішення.

Допомога дітям, благодійні фестивалі, підтримка розвитку спорту і культури – усе це соціальні проекти відомих компаній. Навіщо? Бо це теж є реклама, це є репутація і власний статус.

Тож включати у власний бюджет статтю видатків на соціальні проекти та давати відповідні завдання своїм маркетологам – норма.
2
Секрет №2. Мавпа бачить, мавпа робить.

Є один із принципів заразливості, про який розповідає своїм студентам Йона Бергер, відомий дослідник реклами. Суть можна коротко передати відомим висловом: мавпа бачить, мавпа робить.

Саме такий принцип діє й у соціумі. Люди мають побачити приклад, аби захотіти наслідувати його. Люди мають бачити наочні докази того, що це популярно, що так багато їхніх товаришів, колег, сусідів уже зробили це.

Як користуються цим принципом маркетологи McDonald`s? Звісно ж – долоньки! Правда ж, звертаєш увагу на сотні долоньок, якими обліплені стіни закладів під час акції. «Ого! – думаєш ти. – Як багато людей зробили добру справу». І коли тобі тут-таки пропонують придбати долоньку для благодійності, чи є в тебе привід відмовити?..

Ми звикли, що благодійність має проходити тихо і непомітно. Люди приховують свої імена, жертвуючи великі суми, мовчки перераховують пожертви і зазвичай не пишуть про це у себе на Facebook. Однак, докази того, що ти і багато інших долучились до якоїсь справи, роблять її ще привабливішою для інших.
3
Секрет № 3. Розділи свій успіх.

Розділи свій успіх! McDonald`s випустив на українські екрани чарівний ролик. Чарівність його саме в позиціонуванні. Жодного слова про те, яка це прекрасна компанія, які вони чудові і з кожного боку найкращі, ні! «Дякуємо Сергію за наркозно-дихальну станцію для інституту Амосова. Дякуємо за це Марійці, дякуємо Антону…», – так починається відео.

І всі 30 секунд тривають подяки різноманітним людям, із приписом «Засновано на реальних подіях» та висновком: дякуємо всім, хто долучився до акції. Жодної похвали для себе, лише стандартний слоган «McDonald`s. Найкраще всередині».
Це соціальний ролик? Так. Це реклама компанії? Так! Корпорація нічого не втратила, розділивши свій успіх, акцентувавши на інших, а не на собі. Вона навпаки отримала репутаційні здобутки. І це чудовий прийом, адже людині важливо і приємно знати, що саме вона, саме її внесок є важливим (ключовим!) для справи. Кожен, хто долучився до акції та побачив це відео, точно відчув гордість за себе та повагу до компанії.
comments powered by HyperComments
Інші матеріали