Секрети фуд-стилістів, або як зробити їжу привабливою

Фуд-стилісти – це люди, які роблять їжу привабливою для фото і відео зйомки. Ці люди можуть кілька годин підфарбовувати, переставляти чи натирати воском предмети в кадрі, аби на кінцевій картинці вони були неймовірно привабливими й апетитними. Така робота дуже кропітка і коштує чимало грошей, адже ціла команда працює над тим, аби курка-гриль здалася глядачам чимось ідеальним і дуже апетитним.

Звісно, за ці години, що їжа має «позувати» в кадрі вона втрачає свою свіжість і привабливість. Однак, фуд-стилісти мають багато засобів, аби зберегти апетитний вигляд страв. На жаль, їсти ці «моделі» вже не можна, а от фото виходять дуже апетитними.

Зрозуміло, що у такій рекламі їжа має бути красивою, щоб це зображення викликало як естетичну насолоду, так і бажання негайно з’їсти соковитий стейк, або свіжий салат чи навіть суп швидкого приготування.

До речі, про супи! Зрозуміло, що суп з пакетика в житті виглядає не надто естетично. І хоч під яким кутом не глянь – естетики не знайдеш. Тому для реклами супів в пакетиках готують справжній суп. Але для того, щоб інгредієнти не потонули, а плавали на поверхні, створюючи ефект корисної їжі, на дно тарілки наливають шар прозорого желатину. Потім зверху наливають бульйон або підфарбовану воду і акуратно викладають шматочки овочів, шинку, маслини, зелень та інші інгредієнти.

Деяка їжа нефотогенічна, тому фуд-стилістам доводиться виготовляти моделі з силікону, желатину, пластику чи інших матеріалів. Наприклад, паштет. Він виглядає малопривабливим і намазується на хліб грудками. Тому замість нього фуд-стилісти використовують або пластилін, або іншу субстанцію, схожу на паштет.
М’ясо досить складно підготувати до зйомки, тому що воно швидко підсихає і змінює колір.

Через це доводиться вдаватися до різних хитрощів, щоб надати йому апетитного і природного вигляду.

Замість баранини часто беруть яловичину, бо зовні вони дуже схожі. А ось свинина повинна бути світлішою, рожевою, щоб її можна було відрізнити.

Щоб шматок м’яса виглядав соковитим і красивим, його недоварюють або обсмажують зовсім небагато, потім підфарбовують мазутом, йодом, солідолом, коричневим взуттєвим кремом або соєвим соусом.
Курка, в тому числі і курячі ніжки, теж відносяться до «моделей» з характером. Адже смажити куряче м’ясо для зйомки не можна, бо воно потемніє і зменшиться в обсязі.

Варена курка в рекламі виглядає неапетитно. Але й сирою вона не повинна бути – покупець має зрозуміти з реклами, що ці курячі ніжки не потрібно готувати, а тільки розігріти.

Цю непросту задачу вирішили за допомогою будівельного фену – він підсмажує шкірочку, додає м’ясу золотистий колір, але не деформує його.

Для імітації пишної курячої грудки під шкіру курки закачують великим шприцом картопляне пюре.
Фуд-стилісти мають хитрощі навіть для свіжих фруктів та овочів!

Для того, щоб вони виглядали свіжими й апетитними, перед зйомкою їх оббризкують краплями води, аби ми, глядачі, відчували цю свіжість.

Інші ж натирають шкірку фруктів або овочів воском, аби вони блищали в кадрі і здавались дуже апетитними.

Складніше за все знімати гамбургери, пельмені і лазанью. Гамбургери і сендвічі скріплюють зубочистками, а щоб жирне м’ясо не зліплювалось з салатом, між ними кладуть картонні квадратики. Потім на булочку приклеюють більше кунжуту.
Пельмені з пакетів для зйомки реклами не використовують, їх доводиться ліпити вручну. Пельмені роблять з тіста і солі, щоб вони мали рівний колір, а м’ясо взагалі не додають, бо воно буде просвічувати крізь тісто темними плямами.

Замість сметани з пельменями знімають клей ПВА – він густий і ллється повільно. А розбавлений клей можуть використати для зйомок молока.

І продовжувати список таких хитрощів можна ще дуже довго.
comments powered by HyperComments
Інші матеріали