Google+

Що молодь Дніпра дізналась від креативного самурая Сергія Трухімовича

Зустріч у Дніпрі відбулась за підтримки «Фундації регіональних ініціатив», а молоді активісти дізнались, як продати корову і що ж таке насправді є реклама.

Учасники вистави-тренінгу «Корови не винні» діляться своїми яскравими емоціями від зустрічі і самого креативного самурая Сергія Трухімовича. «Ми дізнались про відмінності PR та реклами, стратегію рекламних ходів і вплив реклами на свідомість громадськості, – говорять організатори. – Також учасники майстер-класу мали змогу на собі перевірити дієвість реклами, і побували в шкірі, як обдуреного покупця, так і успішного піар-менеджера. Дякуємо спікеру за ґрунтовну лекцію і наглядні приклади з життя!»

А от учасники тренінгу розповідають, що все було дуже цікаво, жваво та корисно.

Ти теж хочеш знати більше про рекламу? Приходь на виставу-тренінг «Корови не винні» в Одесі 1 квітня! Вона відбудеться у Національній академії харчових технологій (вул. Канатна, 112). Початок 0б 11.30. Вхід вільний!

Хочеш знати основи реклами? Тобі цікава якісна освітня українська література? Фондуй видання практичного посібника «Реклама. Конспекти копірайтера» на Спільнокошт на 155 гривень і отримуй власний примірник!

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>