Що таке філософія успіху і навіща вона потрібна?

Немає чіткого алгоритму, як досягти успіху в житті та бізнесі. Однак, є певний набір принципів, який гарантує успішність твоїй справі. Йдеться тут про філософію успіху. Про неї й поговоримо.

«Перше питання, на яке варто сформулювати собі чітку і конкретну відповідь, перш ніж розпочинати будь-яку комерційну діяльність чи рекламний проект, звучить так: Хто ми? – Пише Сергій Трухімович у своєму практичному посібнику «Реклама. Конспекти копірайтера». – Розгорнута відповідь на нього має виразно роз’яснити: що ми з себе представляємо, в чому наші особливості та унікальність, які наші переваги, які наші цінності та місія, у цілому – чим ми відрізняємось від інших».

За словами автора, саме сукупність цих відповідей і являє собою філософію успіху, та пояснює, яким чином фірма досягне успіху в обраній галузі. Сергій Трухімович вважає, що говорити про свою компанію «ми такі ж, як усі» – хибний шлях. Для успіху необхідно дати клієнтам зрозуміти, які ви маєте конкретні переваги і чому він має обрати саме вашу фірму/бренд.

Чому клієнт має звертатись саме до вас? Відповідь на це питання дасть розуміння своїх переваг і бачення щодо стратегії рекламної діяльності та розвитку своєї справи.
Читайте повністю про філософію успіху у демо-версії практичного посібника «Реклама. Конспекти копірайтера». Почніть створювати власну філософію успіху разом із цією книгою!

Більше секретів успіху, а також усе про основи реклами, читайте в оновленому практичному посібнику «Реклама. Конспекти копірайтера». Фондуйте видання української освітньої книги на 155 гривень, обирайте примірник посібника у подарунок і отримайте настільну книгу з реклами.
Інші матеріали