Ситуація з цим брендом абсолютно інакша. Коли ця торгова марка лише починала своє існування у США, вона просто не могла конкурувати із тодішніми (та й нинішніми) гігантами як Pepsi чи Coca-Cola.
Просував Red Bull Дітріх Матешиц, і він запропонував зробити наступне: штучно підвищити ціну в два рази в порівнянні з конкурентами (спірний крок), зменшити обсяг тари, привести товарну тару до виду «батарейки», розміщувати напої в магазинах в нестандартних для них місцях, роздавати ящики з Red Bull студентам в університетських кампусах.
Ідея прижилася, студенти зраділи дуже такій халяві, яка, до речі, прекрасно гармоніювала з горілкою, завдяки цьому з’явився фірмовий і надпопулярний коктейль: Vodka Red Bull. Бренд став повноцінним та дуже популярним!