Click to order
Залишіть ваші контакти та оплатіть участь
Total: 
Ім’я
Електронна адреса
Після оплати, в день проведення зумінгу ви отримаєте посилання для приєднання до події. Якщо ви хочете оплатити участь двох чи більше людей, то будь-ласка проведіть оплату для кожної особи окремо і залишіть її дані.
 

TruZooming

ПСІХАНУТИ
ПО ШОПІНГУ

Трохи про емоції в рекламі

03-03-22 / 19:00-20:30 / Online

Навіщо вам долучатися

Знаєте, що приносить особливе задоволення? Здивування від нових інсайтів та відкриттів
Позбутися хибних уявлень з минулого:
Помножимо на нуль міф про рептильний мозок і про золотий стандарт емоцій.
Дізнатися нове та актуальне з теперішнього:
Відкриємо для себе проривну теорію конструювання емоцій Лізи Баррет, що пояснює появу емоцій.
Відчути нюанси рекламних композицій:
Переглянемо підбірку з 14-ти відеороликів одного товару для семи різних психотипів.

TruZooming

Зустрічаємося онлайн в Zoom. Спікер готує повноцінну відеолекцію.
Однак подача матеріалу відбувається у форматі "feel free".
Ми спілкуємося в колі хороших друзів та доброзичливих колег.
Коментарі, заперечення, дискусії, доповнення до основного
матеріалу спікера приймаються і вітаються

Трухімович Сергій

Спікер, креативний самурай, викладач з реклами в УКУ
Просто і цікаво з наочними прикладами розповідатиме вам
про емоції в рекламі і транслюватиме благодать:
стійке відчуття, що ви з превеликим задоволенням
і з очевидною користю провели час в онляйні.
Приємні враження залишаться з вами
ще приблизно 36 год після зумінгу.

Докладно тематика зумінгу:

  1. Міф про рептильний (триєдиний мозок).
  2. Сучасні погляди на роботу мозку та виникнення емоцій (Ліза Баррет та її книги).
  3. Емпірична сліпота.
  4. Базові емоції (радість, страх, огида, гнів, здивування, сум). Міф про вроджені емоції та золотий стандарт.
  5. Теорія конструювання емоцій.
  6. Зразки прояву базових емоцій (уривки з анімаційного фільму "Inside out").
  7. Рекомендації для створення реклами з глибоким емоційним відгуком.
  8. Інтерактивне залучення цільової аудиторії до емоційної взаємодії з брендом.
  9. Базові психотипи в рекламі: гедоністи; дисциплінатори; пошуковці; традиціоналісти; перформери; гармонізатори; мрійники.
  10. Короткий опис кожного психотипу і два зразки реклами на прикладі кави для кожного з них.
  11. Умовна схема прийняття рішення про покупку.
  12. Когнітивний дисонанс.

TruZooming "Псіханути по шопінгу" 

Трохи про емоції в рекламі
270
День:
Година:
Формат:
Після оплати, в день проведення зумінгу ви отримаєте посилання для приєднання до події.

Якщо бажаєте оплатити участь двох чи більше людей, то, будь ласка, проведіть оплату для кожної особи окремо і залишіть її дані.

Джерело світлини.