Як бачимо, ринок реклами не бідніє на ідеї та кейси навіть в умовах кризи. Якщо подивитись. На вітчизняний рекламний ринок, то показники навіть тут дуже високі. Візьмемо до прикладу статистику від StarLightMedia.
За підсумками лютого 2016 го заповнюваність рекламних блоків на телеканалах StarLightMedia склала 83%, а в деякі тижні цей показник наближався до 100%. Ця тенденція простежується і на інших телеканалах українського ринку. «У цьому році, продаж рекламних блоків в лютому вище, ніж в січні, на відміну від 2014-2015-го, коли заповнюваність другого місяця була на рівні з першим.
Ми бачимо відновлення телевізійного ринку, адже кількість брендів в ефірі виросла в січні 2016 року у 17%, а в лютому на 11%, в порівнянні з минулим роком.
Нові бренди, які вийшли в ефір, з таких категорій: фармацевтика, продовольчі товари, гігієна, алкогольні напої, безалкогольні напої, косметика, АЗС та автотранспорт, кондитерські вироби і торгівля, – коментує Андрій Партика, генеральний директор StarLightSales. У той же час, ми впевнені в своєму прогнозі зростання ринку за підсумками 2016- го на 25%, адже вже за січень-лютий наші продажі зросли на 35%».
В України рекламний ринок – перспективний. Можливо, він чекає саме на тебе?
Вивчай основи реклами, актуальні тренди і багато прикладної інформації про рекламу та медіакомунікації завдяки практичному посібнику «Реклама. Конспекти копірайтера».
Фондуй видання книги через Спільнокошт на 155 гривень і отримуй власний примірник!
Дивись
демо-версію книги тут.