А от
зафондувати на Спільнокошт практичний посібник «Реклама. Конспекти копірайтера» від Сергія Трухімовича ще можна. Скористайся можливістю отримати якісну українську книгу і підтримай посібник на 155 гривень, аби отримати власний примірник!
Тепер трохи про криворізьку прем’єру вистави-тренінгу «Корови не винні». Справа в тому, що протягом туру Україною в цьому місті вже відбулась одна презентація на тему медіасупроводу роботи громадських організацій, але активна місцева публіка просить ще більше знань! Ну як тут відмовити?
Тож, 2 квітня креативний самурай представив криворізьким активістам виставу-тренінг з реклами. Активне залучення учасників в процес і використання тематичних історій (сторітеллінг) дозволяє інформації засвоюватись легко, доступно, невимушено. Продати корову можна багатьма способами. А головне, продаючи корову, можна зрозуміти основні принципи реклами.