Всередині вас відповіді на усі запитання

З власних спостережень можемо авторитетно стверджувати, що існує щонайменше два основних різновиди пошуку.

  • Раціональний. Це коли ви використовуєте інформаційні джерела: інтернет, довідник, бібліотека. Ви свідомо вводите пошуковий запит і отримуєте роз’яснення з того чи іншого запитання. Котра година? За 20 перша. Десь так.

  • Інтуїтивний. Це коли ви опиняєтеся у потрібному місці в потрібний час, або коли серфінгуєте по інтернету і цілком випадково натрапляєте на інформацію, яку би нізащо не знайшли через звиклий пошук.
Головні ознаки інтуїтивного пошуку:
  • Ірраціональність. По розуму – варто купити авто: ціна гарна і виглядає гарно, але на душі неспокійно. І потім виявляється, що машина була в аварії.

  • Наявність прихованої цілі. От ви йдете по вулиці і раптом вирішили, зайти в магазин. Свідомо ви обрали ціль магазин. Однак інтуїція веде вас не в магазин, а на зустріч з потрібною людиною. І в магазині ви цю людину зустрічаєте.
Також буває, що ви шукаєте рішення і отримуєте інсайт та кричите «Еврика», як Архімед у Сіракузах. Останнє щоправда має стосунок до творчого мислення і управляється своїми законами, про які нам також відомо.

А в цій статті ми розповімо вам про одну техніку, що допомагає ефективно діставати відповіді на питання з глибини вашої підсвідомості, яка знає все.

Називається вона «Асоціативний тест Юнга».
«Асоціативний тест Юнга». Алгоритм.
  1. Знайдіть час для цього. Не робіть похапцем. Спокійне місце, тиха година.
  2. Візьміть аркуш паперу та ручку.
  3. Поставте конкретне запитання, або просто зосередьтеся на собі.
  4. На аркуші паперу поставте 16 позначок, біля них згодом ви писатимете слова.
  5. Біля кожної позначки запишіть одне слово. Бажано іменник в однині. Важливо: пишіть те, що спадає на думку без аналізу та критики, навіть, якщо це повна бздура. Слова не повинні повторюватися.
  6. Тепер ви маєте 16 слів, тобто 8 пар. Біля кожної пари напишіть одне слово. Важливо: вписуйте ті слова, які вважаєте за потрібне, а не ті, що спадають на думку. Тут вже можете відчувати, трохи розмірковувати.
  7. 8 слів – 4 пари. Так само до кожної пари підбираєте одне слово. Принцип підбору як в пункті 6.
  8. 4 слова – 2 пари. Так само до кожної пари підбираєте одне слово. Принцип підбору як в пункті 6.
  9. 2 слова – 1 пара. В результаті ви отримаєте оте одне головне слово, що дасть вам відповідь на поставлене питання, або підкаже, що робити.
Головне слово підштовхне вас до нових ідей та відповідей. Воно, наче ключ до потрібних дверей.

Рекомендують проводити такий текст не частіше аніж раз на місяць, щоб асоціації не перемішувалися, бо це знижує вірогідність отриманої інформації.

Виконайте цей тест і поділіться своїми враженнями.
Інші матеріали