Як Сергій Трухімович вчив криворіжців розповідати про громадську діяльність
31 березня у межах всеукраїнської презентації практичного посібника “Реклама. Конспекти копірайтера” Сергій Трухімович провів зустріч-семінар “Медіасупровід Громадської Організації” для криворізьких активістів.
Навчалися представники «Сили Людей», громадських об’єднань, «Спільна мета», «Велокривбас», «Жіноча сотня м. Кривий Ріг», «Об’єднання Відповідальних громадян», «Першого криворізького центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги», проекту «City Creator» та інші.

Сергій Трухімович – креативний самурай, викладач програми Медіакомунікацій у Школі журналістики УКУ, автор численних тренінгів з реклами та практичного посібника «Реклама. Конспекти копірайтера».

На семінарі були розглянуті теоретичні та практичні питання медійного висвітлення діяльності громадської організації, його завдань і планування.

Чому це важливо? Бо громадські активісти мають розуміти, що привернення уваги до проблем та висвітлення власної діяльності – рушійна сила розвитку громад. Саме тому Сергій Трухімович і проводить таке фахове навчання, аби комунікація громадських організацій та їхніх цільових аудиторій була плідною, якісною та ефективною.
Більше корисних знань про основи реклами, які стануть у нагоді активістам, рекламістам, студентам та бізнесменам, ти знайдеш у практичному посібнику «Реклама. Конспекти копірайтера», який зараз шукає кошти через платформу Спільнокошт.

В українському посібнику зібрані основи реклами у зручній структурованій формі ментальних карт, з прикладами реальних кейсів та цікавими історіями, які роблять засвоєння інформації природнім та захоплюючим. Фондуй книгу на Спільнокошт на 155 гривень і отримуй власний примірник!
Інші матеріали