Google+

Як Трухімович вчив волинян саморекламою займатись

Сергій Трухімович привіз у Луцьк свою виставу-тренінг «Корови не винні» в межах Всеукраїнської презентації практичного посібника «Реклама. Конспекти копірайтера». Зустрічі відбулися у п’ятницю, 18 березня, на факультеті бізнесу ЛНТУ та у Молодіжному центрі Волині.

Театр одного копіратйтера – унікальна річ, адже креативний самурай активно залучає учасників в процес і використовує сторітеллінг – тематичні історії, що дозволяє інформації засвоюватись легко та невимушено. Так, лучани на власному досвіді, за допомогою міні-вистави продемонстрували, що будь-яку, навіть погану, «корову» можна продати, знаючи її цільову аудиторію та використовуючи відповідні прийоми.

«Реклама сьогодні є в багатьох речах, навіть наші аватарки, фото та пости у соцмережах – це вже своєрідна самореклама людини. Також кожен рекламує себе своїми словами, діями та вчинками», – впевнений Сергій Трухімович.

Креативний самурай уже багато років займається створенням рекламних повідомлень, тож свої знання зі сфери реклами та PR, свій багаторічний досвід він зібрав у практичному посібнику «Реклама. Конспекти копірайтера».

Перший наклад посібника уже розпродано, тому Трухімович планує видати його ще раз. Цього разу – за посередництвом crowdpublishing, а саме за допомогою платформи Вiggggidea, де кожен може долучитися та допомогти втілити в життя задумку автора, зробивши доброчинний внесок на розвиток проекту.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>