Звідки ноги ростуть, або з чого починався практичний посібник «Реклама. Конспекти копірайтера»

Практичний посібник «Реклама. Конспекти копірайтера» – книга парадоксальна, або ж книга-парадокс.

Трухімович, дипломований медик, щойно відшукавши в собі непересічний талант до письменництва, вдався до важкої праці копірайтера. А потім, відшукавши ще один талант, цього разу до самоосвіти, почав наполегливо вчитись. Читав численні книги з реклами, конспектуючи їх, аби мати під рукою своєрідну шпаргалку.

Крім очевидних талантів, Трухімович має ще феноменальну схильність до систематизації інформації. Ця звичка до впорядкування знань призвели до створення ментальної карти «Основні принципи реклами». Фактично, автор уже вчився по ще ненаписаній книзі!

А потім з’явився поштовх до продовження роботи із впорядкування знань: хтось, побачивши згадану вище ментальну карту, запитав: «А де таке можна взяти?» Осяяння, інсайт, навідався до Трухімовича і вже у 2009 році, ЛА «Піраміда» представила читачам перше видання практичного посібник «Реклама. Конспекти копірайтера». Зараз знайти примірники книги в магазинах практично неможливо, адже наклад розійшовся доволі швидко.

Таланти та схильності Трухімовича вчасно помітили у Школі журналістики УКУ, тож з 2013 року він викладає курс рекламних комунікацій. А паралельно із практичною роботою та викладацькою діяльність Автор доповнював та переробляв свій практичний посібник.

8 лютого 2016 року практичний посібник «Реклама. Конспекти копірайтера» з’явився на Спільнокошт. Якщо сьогодні ще не 22 квітня 2016 року, то ви ще встигаєте долучитися до проекту та отримати свій примірник! Дивіться тут, як саме.
Інші матеріали