Сьогодні стартував наш проект з видання вітчизняного посібника на Спільнокошт!

Сьогодні, 8 лютого стартував проект з фондування видання другого, доповненого практичного посібника «Реклама. Конспекти копірайтера», який буде надрукований у видавничому домі «Києво- Могилянська академія». Як долучитись до народження якісної української книги та отримати цікаві подарунки, читайте далі!
Що ми робимо
8 лютого викладач магістерської програми з медіакомунікацій Школи журналістики Українського католицького університету Сергій Трухімович разом із командою запустив новий освітній проект із видання оновленого практичного посібника «Реклама. Конспекти копірайтера».

У книзі відкриваються секрети успіху, які стануть у нагоді при роботі із власним проектом, а також практичні рекомендації корисні для сфери реклами. У посібнику Сергій Трухімович систематизує не лише теоретичну базу, а й надає конкретні алгоритми дій, засновані на власному досвіді практичної роботи в сфері медіакомунікацій.

Важливо, що проект із видання книги розрахований таким чином, аби частина примірників була безкоштовно надана бібліотекам українських ВНЗ, шкіл, а також муніципальним бібліотекам. Відтак, кожен, хто фондуватиме видання посібника, допоможе збагатити вітчизняний бібліотечний фонд якісною освітньою літературою. Знайомтесь з умовами фондування, аби знати, які подарунки отримають учасники.
Чому ми це робимо
Для усієї команди, яка працює над проектом, це не тільки і не стільки фондування видання оновленого посібника, як пошук друзів, однодумців і партнерів, які вболівають за якісну українську книгу.

Ми віримо у crowdpublishing. Бо знаємо, що в такий спосіб Читачеві цікавіше отримувати улюблені книжки. Або ті, що стануть улюбленими, як, наприклад, наш посібник. Тому посібник – це те друге задоволення. А перше – це те, що ви стаєте співзасновником доброї справи – видання якісного українського посібника з реклами.
Приємні подарунки
За умовами проекту, фондувати видання посібника можна від 50 і до 10 тисяч гривень.

Перші десятеро, хто інвестує у видання книги 155 гривень, отримають у подарунок примірник оновленого посібника «Реклама. Конспекти копірайтера», а також Торбу креативу від автора. Ця річ – майже магічний артефакт. Торба заряджена особисто Трухімовичем для генерування продуктивних ідеї. А як саме працює наша Торба креативу, читайте тут

Залежно від суми фондування, Ви отримаєте дизайнерські листівки, авторські примірники книги, знижки на освітні курси з реклами, або цілий майстер-клас від автора!
Про книгу
У посібнику присутні як цілісна загальна картина (ментальна карта: основні принципи реклами) так і послідовний покроковий розгляд кожного з елементів загальної картини.

Автор створив дуже зручну та зрозумілу карту основних принципів та механізмів реклами, зібрав знання, котрі до тепер можна було зустріти в різних джерелах, доповнив їх власними схемами і додатками.

Ознайомитись із демо-версією книги можна за посиланням.
Партнери проєкту
Інші матеріали