True colors of Трухімович.
Блакитний.

Відчуваєте?.. Завіса таємниці відкривається! Саме сьогодні, саме зараз ви дізнаєтесь про справжнього Трухімовича, хоч би як він неховався за своїми численними Мовичами й Трухами. Ось вони — справжні кольори Автора практичного посібника «Реклама. Конспекти копірайтера», який можна отримати через Спільнокошт.

Вже на самому початку на вас, дорогий читаче, чекає дивне відкриття. Бо ж блакитний для Трухімовича асоціюється із безтурботністю (а де тут дивина, – спитаєте ви?). А безтурботність для нашого автора асоціюється із… бібліотекою.
Але не бібліотекою єдиною, – сказав би Автор. А, втім, не будемо затягувати і дамо слово йому, Автору:

«Напевно, це один із моїх улюблених кольорів. А якщо повертатись до асоціації із безтурботністю, з дитинством, то я придумав собі концепцію Конструктивної безтурботності. Спочатку вона називалась конструктивним пофігізмом, але це слово «пофігізм» люди сприймають однозначно негативно.

Що таке Конструктивна безтурботність? Наведу приклад. У кожен момент свого життя ми мусимо щось обирати, а щось відпускати. От ситуація: захворіла дитина, а мама пішла на роботу. І вона сидить на роботі і постійно телефонує додому, турбується. І, відповідно, немає користі від того ні роботі, ні дитині. Тобто, якщо зробив якийсь вибір, то занурюйся у це до кінця. Якщо ця мама зробила вибір на користь роботи – нехай віддається роботі, якщо вирішила залишитись вдома із дитиною, нехай всі думки будуть лише про дитину. І це Конструктивна безтурботність – вміння на щось не зважати і концентруватись на тому, чим займаєшся у цю мить.

Все дуже просто: хочеш їсти – їж, хочеш працювати – працюй, хочеш спати – спи! Діти ж так і роблять, вони бігають-бігають, захотіли спати – лягли, та й засинають. Якщо не хочеш працювати, то не напружуй себе – не працюй. Краще, постав собі запитання, чому ти не хочеш (робота не та чи щось інше). От це і є принцип Конструктивної безтурботності. Складно, звісно, перевести себе на такий принцип. Я теж не скажу, що я повністю конструктивно безтурботний, але я до того рухаюсь.

Якщо ми будемо говорити просто про пофігізм, то це прояв егоїзму. А егоїзм – це коли людині байдуже щодо проблем чи потреб інших людей. Коли у спілкуванні з людьми важливі лише якісь свої проблеми і речі. А безтурботність, у найвищому її прояві, це коли тобі пофіг на свої потреби і проблеми. І тоді ти маєш місце, аби впустити, зрозуміти іншу людину. І коли ти її впустиш, ти зрозумієш, що ти їй даси. Відповідно, ти й сам якусь користь отримаєш від цього обміну.

Вміти відпускати себе – свої потреби і бажання корисно, бо що таке творчість у рекламі? Творчість як така – це реакція автора на реальність, на зовнішній світ: я побачив сонце і написав про це вірш. А творчість у рекламі – це реакція певних людей на зовнішній світ, окреслений об’єктом реклами. І я, як рекламіст, маю дивитись очима тих людей, а не своїми! Бо мій погляд – це проекція мого світогляду, а для успішної реклами слід відчути мрії людей та показати можливість їх втілення».
True colors of Трухімович
А який колір тобі більше до вподоби?
Інші матеріали