Епідеміолог-копірайтер розповідає про секрети реклами
У рамках всеукраїнського туру до Кривого Рогу завітав рекламіст, копірайтер, викладач школи журналістики УКУ Сергій Трухімович. Пропонуємо до уваги кілька одкровень креативного самурая, які пролунали в ефірі.
«Зараз усі комерційні структури відчувають потребу у створенні контенту, аби спілкуватись із людьми. І є три шляхи створення контенту. Перший ми називаємо копіпастинг, тобто копіюємо і вставляємо неоригінальний текст. Рерайт – це коли переписують своїми словами чужі тексти, або ж беруть інформацію із інших джерел. І копірайтинг. Я би сказав, що копірайтер – це письменник, який створює рекламні повідомлення».

Про те, як прийшов у професію, Сергій Трухімович розповідає так:
«Я стояв на третьому поверсі будівлі на вулиці Пекарській, у приміщенні Львівського державного медичного університету відразу після розподілу. І розподіл показав, що я маю їхати працювати лікарем-епідеміологом у Луцьк. Здавалося б, тепле місце, але душа у мене туди не лежала і відбувся інсайт… Я залишився у Львові. І ще не знав, що я буду робити, де я буду працювати. Це було відчуття, що треба щось змінювати, не йти тим шляхом, який мені запропонували. Потім я присвятив певний час собі, аби розібратись у думках і згадав хист до письменництва. Бо робота над собою передбачає багато писанини і ти втягуєшся у це, й тобі подобається. І я зрозумів, що мені подобається писати. І потім сталось так, що вже годі було займатись собою і треба було заробляти ще й якісь гроші, і я прийшов на радіо. І мене прослухали, аби начитувати тексти, а потім спитали «А ти креативом займаєшся?». «А що це таке?», – питаю я. І виявилось, що треба писати сценарії для аудіореклами. І так ми почали співпрацювати. І виходило так, що я завжди знаходився у потрібному місці в потрібний час. Знаєте, так воно і є, бо ж коли людина йде у своєму напрямку, події самі приходять».
Більше про Сергія Трухімовича
дивись у серії True Colors of Truhimofeach
Інші матеріали