Google+

TRUE COLORS of ТРУХІМОВИЧ. Синій

банер_темносиній

Синій найчастіше асоціюється з благородністю і скромністю. Кажуть, що любителям цього кольору властива меланхолійність, проте нам Трухімович зовсім таким не здається. Яким насправді є Сергій, та яке місце займає синій колір у його житті читайте далі.

“Темно-синій – це рятувальне коло, те, що рятує від безпорадності, яка може виникати у тих чи інших ситуаціях. Коли ти про себе розповідаєш, що ти креативний чувак, креативний самурай і від тебе тієї креативності очікують всюди. Знаєте, клоуни на сцені смішні, а от в житті – вони такі сумні люди, які не дуже вміють жартувати, інколи я також в такі ситуації потрапляю, що ніфіга не креативний, хоча по роботі мав би бути.

В житті бувають ситуації, коли я потрапляю у ступор, і не знаю, що з цим робити. Вірніше я знаю – треба просто дотриматись якоїсь паузи, принаймні, ніч із цим переспати, а далі вже ідеї приходять, відчуваєш себе впевненіше, у своїй тарілці. Тоді починаєш писати проект, сценарій до рекламного споту чи інші речі, які мусиш зробити. Коли ти про себе розповідаєш, що ти креативний чувак, креативний самурай і від тебе тієї креативності очікують всюди. Знаєте, клоуни на сцені смішні, а от в житті – вони такі сумні люди, які не дуже вміють жартувати, інколи я також в такі ситуації потрапляю, що ніфіга не креативний, хоча по роботі мав би бути. Що можливо і природно.”

Творча криза не оминає практично нічого. Є багато рецептів як з нею боротись, кожен шукає найефективніший для себе. Що в такому випадку робить креативний самурай Трухімович та де знаходить свою музу:

“Коли ми потрапляємо у складні ситуації, які потребують рішень, а цих рішень нема. Відповідно це дуже часто трапляється, особливо, коли людина пов’язана з якоюсь творчою роботою. Я впевнений, що у письменників, художників, музикантів є така річ. Побутує навіть концепція творчого мислення і суть її в тому, що для того, щоб вигадати щось нове треба спочатку потрапити у ледь не депресивний стан, коли ти зневірився, коли ти розгублений, вже не знаєш що робити і тоді воно прорве. Я якби не дуже прихильник цієї концепції, бо вона мені якась дуже сумна. Я скоріше прихильник того, що є інші способи пошуку ідей ті самі креативні методики, наприклад, синдром білого аркуша.”

Трухімович орієнтується у різних методиках, він не тільки генерує ідеї для реклами, а й сприймає її як науку. Зараз працює над виданням посібника з реклами. Ось такий міцний зв’язок практики з теорією, те, чого часто бракує різним галузям української освіти.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>